Telefon:
0743 032 228
0748 232 029
021 230 3424

Politica de returnare

POLITICA DE RETURNARE CATEGORIA USTENSILE

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

SC Dulciuri Fara Foc  S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in maxim 30 (treizeci de zile) de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat: intact si nefolosit (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate etc.

Folosirea produsului se determina de catre service-ul autoritat de producator sau importator. Service-ul autorizat este singurul in masura sa determine utilizarea unui produs. Clientul va primi, prin intermediul SC Dulciuri Fara Foc SRL un raport emis de catre service-ul autorizat de catre importator sau productor.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

Procedura de returnare categoria Ustensile

Exercitarea dreptului de retragere: Consumatorul informeaza  SC Dulciuri Fara Foc  S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe e-mail: [email protected]. Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Obligatiile care revin SC Dulciuri Fara Foc S.R.L.: Rambursarea sumelor primite ca plata mai putin costul transportului care va fi suportat de catre client. Rambursarea sumelor se va face prin transfer in contul bancar transmis neechivoc de consumator.

Obligatiile care revin consumatorului: Produsele sunt inmanate SC Dulciuri Fara Foc S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare (transport). 

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site.Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie.In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului
  • Produs in colet deteriorat.Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail [email protected] sau prin prezentarea la sediul SC Dulciuri Fara Foc S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Returnarea produselor la sediul SC Dulciuri Fara Foc S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 – 21:00.

Mentiune! In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

POLITICA DE RETURNARE CATEGORIA PRODUSE PERISABILE

PROGRAME DE SUCURI, DESERTURI SAU MENIURI

Acest tip de produse fac parte din categoria produselor periasabile si nu se accepta returnarea lor, dupa ce ele au fost deja livrate si acceptate de catre client, decat daca prezinta un viciu de fabricatie.

In momentul plasarii unei comenzi de produse din categoria perisabile, va rugam sa tineti cont de urmatoarele aspecte:

  • Toate sucurile RawCoco sunt 100% naturale si proaspete. Ele sunt pregatite doar pe baza de comanda ferma. Pentru a putea onora comenzile Dvs avem nevoie de timp pentru o buna organizare a aprovizionarii cu fructele si legumele ce intra in componenta sucurilor, a procesului de stoarcere si blenduire a acestora si de procesarea comenzilor.
  • Comenzile de torturi pentru ocazii speciale sunt pregatite si personalizate in functie de preferintele clientului, pe baza de comanda ferma.

Mai jos aveti Politica de Anulare a unei comenzi de produse, incadrate la categoria PERISABILE.

Anularea comenzii: programe de sucuri, deserturi sau meniuri

  1. Orice anulare a unei comenzi deja plasate trebuie facuta cu minim o zi lucratoare inaintea datei efective de incepere a programului, pana la ora 12:00.
  2. Orice anulare tardiva a unei comenzi se va taxa cu intreaga valoare a respectivei comenzi.
  3. In cazul in care anularea unei comenzi se face inaintea termenului mentionat, veti putea alege intre returnarea contravalorii comenzii sau convertirea sumei platite intr-un credit pe care il veti putea utiliza ulterior pentru un nou program.
  4. Regretam ca nu vom putea rambursa contravaloarea comenzii sau convertirea acesteia intr-un credit viitor in cazul anularii comenzii dupa data limita.
  5. Imposibilitatea anularii comenzi survine din faptul ca, comenzile de sucuri sunt procesate doar pe baza de comanda. Va rugam sa intelegeti ca produsele sunt facute numai la comanda si nu avem o alternativa de valorificare a acesteia in cazul unei anulari neanuntate in termenul mentionat de noi.
  6. Anulare unei comenzi se poate face telefonic la nr. afisat pe site sau printr-un e-mail la adresa: [email protected]
  7. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.

Anularea comenzii de produse perisabile, care se incadreaza in conditiile de mai sus, duce la ramburarea contravalorii comenzii. Plata se va face de catre SC Dulciuri Fara Foc  S.R.L. catre client in maxim 30 (treizeci de zile) de la primirea notificarii de anulare. Suma inapoiata difera in functie de momentul anularii comenzii:

  • daca comanda s-a anulat integral, inainte de a fi livrata, SC Dulciuri Fara Foc SRL va achita integral valoarea comenzii, mai putin taxele de transport
  • daca comanda s-a anulat in timpul desfasurarii programului (Detox Happy Body, Programul de Sucuri pentru Fumatori sau Meniul de Slabit), rambursarea sumei se va calcula in functie de nr de zile ramase neconsumate de catre client.

Rambursarea: 

Este responsabilitatea Dvs. sa verificati produsele dupa ce v-au fost livrate. Va rugam sa ne contactati imediat (telefonic sau prin e-mail) daca ceva nu este in regula.
1. Trebuie sa verificati produsele receptionate imediat dupa receptionarea coletului In cazul in care constatati diferente fata de ceea ce ati comandat, defecte sau existenta oricarei alte probleme, va rugam sa ne contactati telephonic sau pe email. Daca nu suntem instiintati cu privire la potentialele deficiente sau defecte in maximum 2 ore de la efectuarea livrarii, vom considera livrarea acceptata si nu vom efectua nici o rambursare (partial sau totala) sau o inlocuire a vreunui produs.
2. Pentru livrarile intarziate sau livrarile in provincie va rugam sa ne instiintati (telefonic sau prin e-mail) cel tarziu pana la ora 11:00 a zilei de incepere a curei in cazul nu ati primit coletul. Dupa aceasta ora, vom considera coletul ca fiind receptionat si acceptat si nu mai este posibila rambursarea contravalorii sau inlocuirea vreunui produs.

Conditii generale:

1. Toate sucurile RAWCOCO sunt presate la rece, sigilate, impachetate la rece si ulterior livrate catre dumneavoastra cat mai repede posibil. Ele sunt nepasteurizate si trebuie pastrate in conformitate cu indicatiile noastre (a se vedea conditiile de pastrare mentionate pe etichetele produselor). In cazul in care conditiile de pastrare indicate de noi nu sunt respectate sau consumarea lor se face ulterior datei de incepere indicate de dumneavoastra, nu putem garanta prospetimea lor si nu vom rambursa contravaloarea sucurilor alterate.

2. RAWCOCO ofera consiliere nutritionala dar nu actioneaza in calitate de medic nutritionist, nu practica medicina si nu este licentiat sa ofere recomandari medicale. Angajatii si/sau staff-ul Rawcoco nu pot diagnostica sau oferi ajutor medical. Orice informatie de pe site-ul www.rawcoco.ro nu poate fi interpretata ca substituient pentru evaluare medicala sau tratament. Programele terapeutice de sucuri RawCoco nu se substituie niciunui tratament recomandat de medic.

3. Deserturile se pastreaza in congelator, pana in momentul servirii. Inainte de a fi servite se lasa la temeperatura camerei (30-45 de minute).

 

Copyright © 2013 - 2017 RawCoco Designed & Developed by WebFuture

Newsletter

Aboneaza-te la newsletterul RawCoco