Telefon:
0743 032 228
0748 232 029
021 230 3424

RAW-LIFESTYLE

Cum ne hrănim natural după sport?

Din ce în ce mai mulți aleg un stil de viață echilibrat, ce include atât un regim alimentar sănătos, bogat în  legume, fructe și superalimente, cât și un sport regulat. Dacă timpul nu ne permite să mergem la sală, un program de exerciții făcute o dată la două zile acasă (inclusiv yoga) tonifiază mușchii și ajută la buna funcționare a creierului și a tuturor celorlalte organe.

În timpul antrenamentului punem presiune pe mușchi, încheieturi și oase, epuizând astfel energie și multi nutrienți. Alimentația de după sport este absolut necesară, având rolul de a reface organismul și țesuturile. Proteinele și carbohidrații sunt esențiali post-efort fizic. După ingerare, proteinele se transformă în amino-acizi, responsabili de restaurarea fibrelor musculare afectate, iar carbohidrații refac nivelul de glicogen din mușchi, important pentru  înmagazinarea energiei și detoxifierea organismului.

În ceea ce privește proteina, cele mai populare surse după antrenamentul fizic sunt pudrele și batoanele. Acestea promit multe beneficii, cum ar fi o talie mai mică, mușchi tonifiați, mai multă energie sau performanță crescută, însă de cele mai multe ori conțin ingrediente atât de procesate încât organismul nu mai poate recunoaște proteina modificată. De asemenea, majoritatea acestor produse comercializate au zahăr, lactoză, soia, arome artificiale sau conservanți, care cresc aciditatea și nivelul toxinelor în organism.

Cea mai bună sursă de proteine și carbohidrați: Mama Natură

Verdețurile, legumele, fructele și superalimentele reprezintă cea mai bună resursă naturală de proteine, dar și de carbohidrați, vitamine și minerale. Spanac, kale, migdale, nuci, alune de pădure, semințe de chia, matcha, turmeric, polen sau apă de cocos sunt doar câteva dintre cele mai bogate surse de proteine pentru organism după un efort fizic. Cum este cel mai ușor să le consumăm dacă nu într-un suc natural, presat la rece, sau un smoothie delicios, pregătit rapid la blender? Dacă după sală vreți să încercați o porție de #SănătateLaPahar, dați o fugă până la noi, avem mereu băuturi proaspete, care vă vor încărca cu energie. Iar dacă nu vă aflați în zona Floreasca sau sunteți din alt oraș, puteți comanda băuturile noastre de aici.

bauturi-rawcoco

De asemenea, verdețurile, varza, mazărea, porumbul, quinoa și avocado oferă organismului carbohidrați cu eliberare lentă, foarte buni pentru alimentarea metabolismului după exercițiile fizice. Aici găsiți rețete de mâncăruri rapide, pregătite fără foc, care vă vor umple de energie!

Multă #sănătate!

ANCA ITI RECOMANDA

Niciun comentariu

Ce parere ai despre acest articol?

Scrie un comentariu

Toate campurile sunt obligatorii

Newsletter

Aboneaza-te la ofertele noastre
Prin inscrierea la newsletterul nostru, sunteti de acord cu Temeni si Conditii, Confidentialitate si Politica Cookies.
Copyright © 2013 - 2019 RawCoco Designed & Developed by WebFuture

Newsletter

Aboneaza-te la newsletterul RawCoco

Privacy Policy Settings