Telefon:
0743 032 228
0748 232 029
021 230 3424

RAW-LIFESTYLE

5 strategii pentru un început de săptămână în forță

Duminica este ziua din săptămână în care ne relaxăm, ne bucurăm de plimbări în parc (acum că avem parte și de soare ☼) și de timpul petrecut alături de familie, prieteni și chiar cu noi înșine. Însă după duminică urmează o nouă săptămână cu deadline-uri, întâlniri și multă presiune atât la job cât și acasă. Am pregătit pentru tine cinci strategii care să-ți facă zilele săptămânii mai plăcute și toate sarcinile mai ușoare.

1. Relaxează-te!

Pentru a începe săptămâna cu bateriile cât mai încărcate, găsește un ritual de relaxare pentru seara de duminică. Poți alege să faci o baie lungă, cu uleiuri esențiale și muzica ta preferată, care să te facă să uiți de toate grijile. Alege o culoare nouă pentru manichiură sau gândește-te la rețete pentru prânzul de la birou din săptămâna ce urmează. Încearcă câteva exerciții de respirație pentru relaxare și renunță la statul pe telefon înainte de a adormi.

2. Începe săptămâna cu sport

Pentru majoritatea, trezitul de dimineață nu este plăcut, cu atât mai mult dacă ne gândim la zilele de luni. Rezervă-ți cel puțin 15 minute pentru a face exerciții de stretching și cardio. Studiile arată că sportul la primele ore crește nivelul de serotonină (hormonul fericirii) din organism, astfel încât te vei bucura pe tot parcursul zilei de energie și vei avea o stare pozitivă.

3. Alege un mic dejun sănătos

Știi deja că pentru o zi plină de energie, trebuie să mănânci sănătos de dimineață. Însă ultimele studii în nutriție arată că un mic dejun copios, bogat în carbohidrați, nu este neapărat soluția energetică de care ai nevoie pentru a funcționa întreaga zi. Alege să începi săptămâna cu un suc verde stors prin presare la rece, un smoothie energetic sau chiar o granola raw vegan cu goji.

4. Identifică-ți prioritățile

Dacă obișnuiești să te gândești de luni la toate lucrurile pe care trebuie să le faci pe parcursul săptămânii, este posibil să-ți încarci mintea cu prea multă informație și astfel să acumulezi o cantitate mare de stres. Fă următorul exercițiu: notează-ți pe hârtie toate sarcinile din această săptămână și ierarhizează-le în funcție de importanța lor. Apoi gândește-te la o soluție pentru cele mai grele dintre acestea și rezolvă-le la început de săptămână, deoarece acum ai cea mai multă energie.

5. Planifică-ți pauzele

Pentru o săptămână cât mai lipsită de stres, încearcă să-ți planifici pauzele astfel încât să te bucuri la maximum de ele. Conform cercetătorilor, formula magică pentru o mai bună productivitate la job este ca după fiecare oră de muncă să-ți iei o pauză de 10 minute. Profită de aceste minute și bucură-te de o gustare sănătoasă, încearcă o tehnică de respirație pentru relaxare sau alege cel mai apropiat parc și ieși să faci puțină mișcare.

Să ai o săptămână plină de energie pozitivă și zâmbete! smile emoticon

Sursa foto: Shutterstock

ANCA ITI RECOMANDA

Niciun comentariu

Ce parere ai despre acest articol?

Scrie un comentariu

Toate campurile sunt obligatorii

Newsletter

Aboneaza-te la ofertele noastre
Prin inscrierea la newsletterul nostru, sunteti de acord cu Temeni si Conditii, Confidentialitate si Politica Cookies.
Copyright © 2013 - 2019 RawCoco Designed & Developed by WebFuture

Newsletter

Aboneaza-te la newsletterul RawCoco

Privacy Policy Settings