Telefon:
0743 032 228
0748 232 029
021 230 3424

RAW-LIFESTYLE

3 lucruri pe care le faci și nu te ajută să te relaxezi!

Atunci când ajungi acasă după o zi plină, nu-ți dorești decât să te relaxezi. Fiecare are propriile metode prin care încearcă să uite de stresul acumulat în timpul zilei, însă de multe ori ceea ce credem că ne ajută să ne relaxăm ne poate face mai mult rău.

Ce faci greșit atunci atunci când nu reușești să te relaxezi?

Stai prea mult pe telefon

Notificări pe Facebook, Whatsapp, Instagram… nici nu e de mirare că nu te poți relaxa. Dacă vrei să-ți oprești creierul pentru a te relaxa, ar trebui să-ți oprești telefonul. Studiile arată că ne verificăm mesajele și notificările cam odată la 6 minute, lucru care îți poate afecta capacitatea de concentrare și, implicit, de relaxare.

Ce să faci: Descarcă o aplicație care monitorizează activitatea zilnică pentru a-ți da seama cum și cât de mult folosești aplicațiile din telefon. Stabilește o limită de timp în care să-ți verifici notificările și respect-o. Renunță la obiceiul de a te uita pe Facebook înainte de a adormi, lasându-ți telefonul în altă cameră sau undeva cât mai departe de pat.

Nu te bucuri de liniște.

Când ai stat ultima oară în liniște deplină? Atunci când adormi cu televizorul pornit sau cu orice zgomote în fundal, creierul tău nu este capabil să se relaxeze total. Tăcerea este

cunoscută ca având beneficii terapeutice uimitoare și poate stimula capacitatățile tale de concentrare și creativitate.

Ce să faci: Blaise Pascal spunea că “toate necazurile oamenilor vin din incapacitatea lor de a sta singuri într-o cameră goală”. Liniștea reprezintă substratul oricărei ființe, acel loc în care ne întâlnim cu noi inșine Închide-te în cea mai liniștită cameră din casă și caută-ți o poziție confortabilă. Vizualizează ceva care te liniștește: un peisaj din natură, o persoană dragă sau un om sfânt. Studiile arată că meditația zilnică poate modifica căile neuronale ale creierului, făcându-te mai rezistentă la stres.

Te gândești prea mult la lucruri, inclusiv la faptul că nu te poți relaxa.

Cu cât te gândești mai mult la un lucru, cu atât te vei simți mai absorbită de acel gând și vei deveni mai încordată. Atunci când faci asta, pui o barieră în calea atingerilor rezultatelor dorite și complici lucruri care, de multe ori sunt mai simple decât par. Starea de nervozitate și frustrările provocate de gândurile adânci te fac să-ți pierzi din concentrare și nu generează decât rezultate slabe.

Ce să faci: Ia o pauză și întinde-te în pat în poziție orizontală, cu capul în sus. Inspiră și expiră adânc în timp de numeri până la 10, repetând de cel puțin 5 ori acest proces. Intră pe youtube.com și caută muzică de relaxare (sleep relaxation music) și lasă-te purtat de sunete naturale și voci liniștitoare care te pot ajuta să uiți de gândurile care nu-ți dau pace. Nu uita însă că orice schimbare începe cu tine!

ANCA ITI RECOMANDA

Niciun comentariu

Ce parere ai despre acest articol?

Scrie un comentariu

Toate campurile sunt obligatorii

Newsletter

Aboneaza-te la ofertele noastre
Prin inscrierea la newsletterul nostru, sunteti de acord cu Temeni si Conditii, Confidentialitate si Politica Cookies.
Copyright © 2013 - 2019 RawCoco Designed & Developed by WebFuture

Newsletter

Aboneaza-te la newsletterul RawCoco

Privacy Policy Settings